קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן

מהו קידום אתרים ממומן בגוגל?

בכל שנייה ישנם 3.5 מיליון חיפושים המתבצעים בגוגל וכמעט כל דפי תוצאות החיפוש כוללים מודעות גוגל.

מודעות Google שבעלי עסקים וחברות שולמו עבורן.

המודעות הממומנות בגוגל יכולות להיות דרך אפקטיבית להבאת תנועה רלוונטית ומוסמכת לאתר האינטרנט שלך בדיוק כשאנשים מחפשים את סוגי המוצרים והשירותים שהעסק שלך מציע.

במאמר זה תלמד מהן מודעות Google כיצד הן פועלות ומדוע כדאי לך להפעיל מודעות Google בעסק שלך.

 

אין אחד שלא מכיר את המודעות של Google.

לא רק שהם מופיעים בראש תוצאות החיפוש של Google, הם גם הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה מחפש מוצר או שירות, אלא שהם מופיעים כמודעות לתצוגה באינספור אתרים ברחבי האינטרנט.
מספר פעמים ביום, בכל יום, מוצגות לך מודעות Google.

 

 

כיצד בדיוק פועלות מודעות Google?

המודעות שאתה רואה בראש תוצאות החיפוש של גוגל הן בדיוק זה: מודעות ממומנות.

עסקים שרוצים לפרסם עם גוגל בוחרים רשימה של מילות מפתח קשורות לעסק שלהם והם מציעים הצעה המתאימה ביותר עבור אותם מילים וכמובן בהתאם לתקציב שלהם. מי שמציע את הצעת המחיר הגבוה ביותר הוא זה שיזכה למיקום גבוה יותר בגוגל.

ממש כמו במכירה פומבית שקטה. אבל במקרה זה, מפרסמים בוחרים כמה הם מוכנים להציע עבור כל מילת מפתח בודדת. ואז בכל פעם שמשתמש מחפש מילת מפתח זו, גוגל מנתחת את הצעות המחיר השונות מכל מפרסם וקובעת אילו מודעות "מנצחות" וניתן להציג אותן בחלק העליון של תוצאות מנוע החיפוש.

ישנם המון מקומות אחרים שבהם אתה יכול להציג מודעות דומות, כולל לינקדאין, טאבולה, אוטבריין, יוטיוב ועוד.

 

יש הרבה יתרונות כשמדובר בגוגל אדוורדס, אבל יש שני יתרונות בולטים:

  1. היכולת לשלוט מי רואה את המודעות שלך (על סמך חיפושים ספציפיים, מיקום גיאוגרפי של הגולש, מתן הצעות מחיר למילות מפתח ספציפיות וכו'),
  2. היכולת להגיע ללקוחות ברגעים שהלקוחות מחפשים אחר שירות או מוצר ספציפי. כלומר ברגע שמשתמש מחפש באופן פעיל מוצר / שירות, כלומר סביר להניח שהם יקנו אותו ואתם בדיוק תהיו שם באותו הזמן.

 

אז איך זה בעצם קשור לעסק שלך?

בחירה לפרסם באמצעות קידום אתרים ממומן בגוגל אדוורדס זה כמו לבחור להיות אחד העסקים המובילים בשוק, שכל המתמשים שגרים קרוב אליך נחשפים בצורה ישירה לעסק שלך בהתאם לסוג השירות או המוצר שהם מחפשים.

באותה מידה, בחירה שלא לפרסם בקידום אתרים ממומן בגוגל אדוורדס פירושה שאתה ממתין ומחכה ללקוח להגיע אליך מתוך מאות ואף אלפי עסקים שדומים לך.

לשיחת ייעוץ ראשונית חינם בנושא קידום אתרים בגוגל