קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – החיפוש האורגני הוא הכלי שלך להצלחה!

אתם חדשים בתחום החיפוש האורגני בגוגל ואתם לא יודעים בדיוק מאיפה להתחיל?  במאמר הבא תוכלו לראות כמה דוגמאות ועצות חשובות ביותר להאצת התהליך הקידום אתרים אורגני

אם בשלב זה אינכם בטוחים לעקוב איך לעקוב אלר דירוג החיפוש האורגני של גוגל ולבדוק את דירוג האתר באמצעות כלים ותוכניות חיצוניות אשר בעלות אפשרויות רבות בפילוח ובדיקה של האתר שלכם, בפוסט זה העוסק גיצד יש לבצע את הבדיקת הידניות לאתר שלכם..

 

בקידום אתרים בגוגל ישנם מספר רב של גורמים המשפיעים על דירוג האתר שלכם.

ותק – ככל שהאתר שלכם יותר ותיק ככה הסיכוי שלו לעלות בתוצאות מנועי החיפוש הוא גבוה יותר.

נוח למשתמש – ככל שהשימוש באתר שלכם נוח יותר למשתמש כך המשתמש יישאר בו יותר זמן והדירוג שלו (של האתר) מול מנועי החיפוש יהיה גבוה ומשמעותי יותר.

אתר מעוצב – אתר שהוא מעוצב והושקעה בו מחשבה רבה בעת הפיתוח וסידור יהיה לרוב מותאם יותר לגוגל ולמנועי החיפוש מה שיהפוך אותו לקליט יותר ולמשתמשים רבים להנות משירותיו בצורה קלה ומהירה יותר.

 

הנקודות שהזכרנו למעלה מושפעות רבות מסוג הדומיין ומהוותק שלו. כאשר אתר חדש מתחיל עם דומיין חדש לגמרי (דומיין שאינו נרשם בעבר ואין בעל שנות ותק) ייקח לו זמן להגיע לתוצאות גבוהות במנועי החיפוש והמאמץ שיש לבעל האתר להשקיע הינו רב יותר בהכנת תכנים, סידור האתר, סידור הכתובות באתר ועוד..

לכן בדרך כלל סוגים שונים של קידום אתרים בניהם קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני לוקחים זמן.

זה המקום להסביר כי האלגוריתם צריך לבצע הערכה מחודשת של כל האתר באופן כללי ובמידה ויש הרבה דפים באיכות נמוכה, הדירוג של האתר יהיה בהתאם, אבל חוץ מזה לפעמים יש כל כך הרבה גורמים אחרים הנכנסים למשחק וזה לא הגיוני או פשוט שפתאום האתר שלך יקפוץ למעלה בתוצאות החיפוש.

אם תשנה או תסיר עמוד או מאמר מהאתר שלך, אתה צריך לקחת בחשבון  שתתכן פגיעה כלשהי ברמת האתר ומה עליך לעשות כדי לוודא שהאתר שלך יהיה טוב יותר.

גם אם תבצעו שינויים גדולים בעיצוב ובפונקציונליות, ותוסיפו תכונות ודברים חדשים, היינו מצפים שהשינוי ייקח כמה חודשים, אולי חצי שנה, אולי יותר כדי שזה יבוא לידי ביטוי בחיפוש בגלל שזה משהו חדש שהאלגוריתמים של גוגל צריך להעריך ולמקם בתוצאות החיפוש.

בסריקה ראשונה יש לבצע אינדיקציה ודירוג השפעה נמוכים בצורה מידית.

כשעובדים על תחום חדש ומיזם חדש, היינו מצפים מבעלי האתר לעשות את המרב שהאתר שלהם יגיע למיקומים גבוהים במנועי החיפוש.

כל תהליך של הקמת אתר חדש חייב לכלול תוכנית שיווק באינטרנט מתאימה הכוללת בתוכה הכנת האתר למנועי החיפוש, התאמת האתר, העלאת חומרים רלוונטיים, שינוי האתר בהתאם לחויות המשתמש והתאמתו למנועי החיפוש.

אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!