שיווק באינטרנט לעומת הפרסום המסורתי והרגיל שכולם מכירים
לאורך השנים אופן השיווק של מוצרים, שירותים או כל דבר אחר הפך להיות דיגיטלי, מהיר וקל יותר. היום, בלחיצת כפתור אחת תוכלו לדעת בדיוק מה המחירים של המוצר שאתם מחפשים בעשרות ואף מאות חנויות בארץ ובחו"ל.
המכירה או תהליך השיווק המסורתי כבר לא עובד כמו פעם.
אתם שואלים למה? הנה התשובה ממש פה מולכם..
פרסום מסורתי מתמקד בדחיפת מסרים אל הצרכן בכדי לגרום לו לקנות, הצרכן לרוב חושב שמנסים לדחוף לו ולא באמת לתת לא ערך אלא רק למכור לו.
זה מפריע, חוסם ואף פולש למרחב הפרטי שלכם.
חשבו על פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות מגזינים, מודעות רדיו ומודעות באנר באינטרנט.
מה זה שיווק באינטרנט? המדריך שלך לשיווק מקוון בימינו.
מודעות קיימות כבר זמן רב, עוד משנות הארבעים החלו להשתמש בפרסום של עסקים דרך מודעות שונות, בעיתונות, בשלטי חוצות, בפליירים ועוד…
זה נכון שלחלק מהעסקים המודעות המסורתיות עשויות עדיין לעבוד במקומות אסטרטגיים.
אך משתמשי האינטרנט יכולים פשוט להתרחק ממודעות אם הם לא רוצים לראות אותם.
במקום שעסקים יתנערו בפניהם של הצרכנים, הם צריכים לנקוט בגישה עדינה יותר.
שיווק באינטרנט באמצעות תוכן איכותי זה בהחלט הפתרון הטוב ביותר עבורך ועבור כל עסק בארץ.
מותגים ומשווקים המשתמשים בו מפרסמים תוכן המלמד, מעורר השראה, מדריך הפעלה או פתרון בעיה עבור קהל היעד שלהם.
בעזרת כמה טריקים שימושיים ומחקר מילות מפתח נכון, המטרות יכולות למצוא תוכן זה ברשת מבלי שהוא נדחף לעברן.
אם הלקוחות הפוטנציאליים מרוויחים משהו מועיל מהתוכן, הם ימשיכו לחזור לעוד.
לבסוף, הצרכנים יכולים ליצור אינטראקציה עם המותג באופן אורגני ולשתף את התוכן שלהם במדיה החברתית – שזה מה שכל בעל עסק מחפש – שהלקוחות שלו ישתפו ככל שאפשר את המוצרים שלו, השירותים שלו וכו'
איך פעם מישהו אמר לי: "השיווק באינטרנט זה כמו אש שדה קוצים! ברגע שיש משהו מעניין, אנשים משתפים אותו ותוך שניות ספורות זה יכול להגיע למאות, אלפי ואף מיליוני משתמשים שונים.
חוק המספרים הגדול אומר ככה: " ככל שנגיע ליותר אנשים הסיכוי שלנו למכור גדול יותר" מה שזה אומר שהמטרה שלנו היא להופיע ככל האפשר בקרב גולשים פוטנציאליים – ורק דרך שיווק באינטרנט מקצועי ניתן להגיע לזה.
לאחר מכן ניתן להמיר את הגולשים הללו למכירות ומה שיפה זה שזה יקרה באופן טבעי.
כל האמור לעיל קורה תוך כדי התמקדות במתן ערך למשתמש.
עזור למשתמשים – תציע להם ערך והם יתגמלו אותך בחזרה.
זה מה שמעוניין לשווק את העסק שלו בצורה נכונה ובהתאם לתוכנית שיווק באינטרנט.
מדוע שיווק באינטרנט?
עכשיו כשאתם מבינים על קצה המזלג מהו שיווק באינטרנט, אתה צריך להבין איך עושים את זה ואיזו פלטפורמה מתאימה ביותר עבורך.
האמת התשובה היא קצת יותר מורכבת ממה שאתה חושב ולכן ממליץ לך לעקוב אחר הבלוג שלנו ולהבין יותר לעומק איך עושים שיווק נכון באינטרנט ומהי הרשת החברתית המתאימה ביותר עבור העסק שלך.