הטמעת מילות מפתח באתר

כשמדובר ביצירת תוכן לאתר האינטרנט שלך, האפשרות הזולה והטובה ביותר היא לכתוב אותו בעצמך. אל תפחד מהמחשבה לכתוב תוכן איכותי לאתר שלך. סוג הכתיבה שלך עבור אתר האינטרנט שלך חייב להיות שונה וקליל יותר. חשוב לקחת בחשבון שחוץ מהכתיבה עצמה יש צורך להוסיף לתוכן מילות מפתח רלוונטיות שקשורות לתחום הנושא שלך ולעמוד שעליו אתה כותב.

אם אתה רק מתחיל להקים אתר ולהתעניין בשיווק באינטרנט, אתה בטח מרגיש קצת חסר אונים ולא מבין מה הכוונה בהוספת מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך. זה בהחלט נשמע מורכב יותר ממה שזה. בעיקרון, אופטימיזציה של מילות מפתח מוודאת שהתוכן שלך מכיל מספיק מילות המפתח הקשורות לאתר ולנושא שלך. מילות מפתח אלו או ביטויים הנפוצים במנועי חיפוש ייעזרו לך לפרסם את השירותים שאתה מציע. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים בתל אביב, מילות המפתח שלך עשויות להיות " חנות בגדים בתל אביב", "חנות למכירת בגדים בת"א" וכו"..

אתה יכול לבצע מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מחקר ומנתחי מילות מפתח. זוהי תוכנה המציגה לך כל אחד מהשילובים שבהם נעשה שימוש במילת מפתח מסוימת, בשילוב של מספר הפעמים שנעשה שימוש במילת המפתח המקורית. אתה יכול להשתמש בתוכנות לפענוח ומציאת מילות מפתח בתשלום, או להשתמש בכלי המחקר הפופולרי למילות המפתח של גוגל, המוצע בחינם במערכת הניהול של גוגל אדוורדס.

אותן מילות מפתח יכולות לשמש אותך גם בהקמת קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל וביצוע תהליכי אופטמיזציה לאתר האינטרנט שלך.

איך משתמשים בכלי לניתוח מילות מפתח?

השימוש בכל התוכנות המוצעות היום ברשת הוא דיי זהה.
אתה מזין את מילת המפתח הרצויה ומקבל רשימת תוצאות רלוונטית הקשורות לאותה מילת מפתח. התוכנות לניתוח מילות מפתח בתשלום מחזירות תוצאות ספציפיות יותר ואילו אלו החינמיים מחזירים מידע בסיסי יותר שקשה לעשות עמו שימוש לאורך זמן. אם אתה מגלה שמילת המפתח שלך מקבלת המון מבקרים – בין 15,000 ל- 25,000 מבקרים בחודש עבור תנאי התאמה מדויקים למינימום – אלה מילות המפתח שתרצה לשקול כחלק מאסטרטגיית מילות המפתח שלך.

כשאתה סוקר את מילות המפתח, חשוב על האופן בו תוכל לפרוס אותן למונחים קשורים במספר וראציות.
אם האתר שלך חדש למדי, התחל עם מילות מפתח בתוכן שהן פחות תחרותיות והתחל להשתמש בביטויים ארוכים יותר כדי לקבל תנועה והמרות.

לאחר כשבחרת את מילות המפתח שלך, אתה מוכן לכתוב את התוכן עבור האתר שלך. להלן אופטימיזציה של מילות המפתח. מה שאתה צריך לעשות זה לחזור על מילת המפתח שלך מספר פעמים בכל התוכן. באופן כללי, ברצונך שמילת המפתח שלך תופיע 1%-4%. לדוגמה, אם אתה כותב מאמר בן 500 מילים, תרצה שמילת המפתח שלך תופיע לפחות 5 פעמים אך לא יותר 20

 

אם אתה מנהל אתר הקשור לעסק שלך שהוא בעצם חנות בגדים. אתה יכול ליצור מאמרים המדברים על בגדים, יצירת בגדים, הקמת חנות בגדים וכו.. נסה תחילה לקבל רעיונות לתוכן על ידי ביצוע חיפוש בגוגל, התייעצות אם אנשים שמחפשים את השירותים האלה בגוגל ומשם בנה את הרשימות של מילות מפתח. אתה יכול לכלול גם מאמרים שלמרות שלא קשורים באופן ישיר לעסק שלך אך יש להם קשר מסוים לנושא. כמו למשל אופנה חדשה שמגיעה לארץ, סוג חדש של מכנסיים או חולצה וכדומה.

על ידי הכללת תוכן מותאם באתר אינטרנט שלך אתה מקבל את היתרון של ביטוי עצמי תוך הקפדה על כך שהאתר שלך יקבל חשיפה איכותית במנועי חיפוש וכך יותר אנשים יוכלו להתרשם ממנו.

כשאתה כותב את התוכן שלך, וודא שזה נשמע טבעי ונעים לקריאה בקרב הגולשים, למרות שהמטרה היא לכלול את מילת המפתח שלך בהתאם לתנאים שכתבתי מעלה. אם אתה משתמש בה בהקשר שאינו הולם, אתה גורם לגולשים שלך לנטוש את האתר. במצבים שבהם השימוש במילת המפתח הרצויה שלך יהפוך את הקריאה לפחות נעימה עבור הגולשים שלך ואחוז הנטישה מהעמוד יעלה אתה תצטרך להחליף את התוכן באתר ולשדרג את הטקסט במאמר.

טיפים לכתיבה נכונה של מאמרים לצורך קידום ושיווק באינטרנט:

תקבע מה המטרה של בשילוב מילות מפתח רלוונטיות בתוכן שבאתר – כתיבת מילות מפתח איכותיות היא מטרה רוחבית שתניב לך פירות משני הכיוונים גם מגוגל וגם מהגולשים שנחשפו לאתר שלך כלומר מצד אחד אתה משרת את מנועי החיפוש ומצד שני את משלב את הקוראים שלך בתוך המאמר ומקשר אותם כל פעם לנושא שעליו רצית לכתוב. אך חשוב מאוד לכתוב תחילה עבור הגולשים ורק לאחר מכן עבור מנועי החיפוש.

מה אתה רוצה הגולש שלך יעשה באתר – מהי מטרת הכתיבה שלך לגולש? האם אתה רוצה שהגולש שלך יבצע אינטראקציה כלשהי? כמו לחיצה על קישור, ביקור באתר שלך, הכנסת ליד הכולל כתובת דוא"ל, הורדת מסמך או רכישת מוצר?

בחן מחדש את הנושא שעליו אתה כותב האם הנושא והמטרה שלך מיושרים היטב? יתכן שתצטרך להתאים את המאמר שלך או לצמצם מעט נושאים  שאינם קשורים אליו.