קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני, מה זה בעצם?

קידום אתרים אורגני או בשמו המקצועי SEO הוא בעצם תהליך של התאמת האתר למנועי החיפוש.  ברגע שהתהליך מתבצע בצורה מקצועית הסיכוי שלכם להגיע למיקום טוב יותר בגוגל הוא גבוה יותר.

לרשת החיפוש הרחבה בעולם GOOGLE יש אלגוריתם איכותי המאפשר להציג את האתר או הדף עם התוכן האיכותי ביותר והכי חשוב המתאים ביותר לחיפוש של המשתמש.

מנועי חיפוש משתמשים ברובוטים כדי לחזות איזה תוכן המשתמשים שלהם מחפשים ויחפשו גם בעתיד.

בוטים אלה – המכונים גם סורקים – משוטטים באינטרנט ומנתחים את כל התוכן שהם יכולים למצוא. לאחר בדיקה שאותם רובוטים עושים הם מוסיפים את המידע לאינדקס החיפוש שלהם.

לאחר מכן משתמשים באינדקס זה כדי לסייע לאלגוריתם של מנוע החיפוש להעריך עד כמה רלוונטית כל פיסת תוכן לשאילתות חיפוש. האלגוריתם קובע כמה גבוה הדף ידורג עבור מילות מפתח מסוימות.

מונחים חשובים שיש לדעת בנושא קידום אתרים אורגני SEO

לכל אדם מתחיל או מתקדם חשוב שיהיה מושג על המונחים המרכזיים בתחום הקידום אתרים האורגני.

מנוע חיפוש גוגל – ספריית נתונים שנסרקו ע"י רובוטים ומוצגים בצורה ברורה במנוע החיפוש. התוצאות מופיעות לפי שאילתות של המשתמש.

מילות מפתח – אלה הם בעצם מילות המפתח העיקריות של שקיימות בתוכן שלכם. המילות מפתח חייבות להיות קשורות לנושא האתר/הדף שאתה מעוניינים לקדם. ככל שהמילות מפתח מוצגות בצורה מקצועית וברורה ביותר ככה הסיכוי שלכם להופיע הוא גבוה יותר.

שאילתות חיפוש של המשתמש – זה בעצם מה המשתמש הקליד ברגע שהוא חיפש בגוגל.  שאילתת יכולה להיות מילת מפתח אחת או ביטוי שמכיל כמה מילים, למשל: "קידום אתרים" או "איך אני מקדם את האתר שלי בגוגל". הדרך הטובה ביותר להבדיל בין שאילתות חיפוש למילות מפתח – מילות מפתח משמשות את כותבי התוכן ואילו שאילתות חיפוש הן של הגולש או מי שמחפש בגוגל.

כוונת חיפוש של המשתמש – זהו בעצם המניע של המשתמש מאחורי שאילתת החיפוש שהוא מבצע בשטח. לדוגמה, אם אני מחפש קידום אתרים, מכך ניתן להסיק שהגולש מעוניין לשווק את העסק שלו בגוגל. וזה בעצם כוונת החיפוש.

נפח חיפושים בחודש – הערך המייצג את החיפושים החודשיים הממוצעים של מילת מפתח. אתה יכול להשתמש בנפח חיפוש כדי לבדוק גם את רמת העניין המשוערת בנושא או מוצר שלך.

קישורים נכנסים לאתר שלך BACKLINKS – קישורים מאתרים אחרים אחרים לאתר שלך. קישורים נכנסים יכולים להגדיל את התנועה האקטיבית לאתר שלך, לשפר את ציון הדומיין שלך ולהגדיל את הסיכוי שלך להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות חיפוש.

בניית קישורים – תהליך רכישת קישורים נכנסים ידנית. למרות שתמיד צריך להתמקד ביצירת תכנים שאחרים ירצו לקשר אליהם מבלי שתצטרכו לבקש זאת, בניית קישורים בכוונה היא עדיין תרגול טוב. הפק את התועלת הטובה ביותר מתוכן שלך באמצעות שיווק זה. פנה לאתרים אחרים הרלוונטיים לדף שלך והציע אותו כמשאב יקר (ניתן לקישור).

תגי מטא של האתר שלך – התיאור של הדף שלך שמופיע בתוצאות החיפוש. שני תגי המטא העיקריים הם כותרת המטא, תיאור ותגיות.

לשיחת ייעוץ ראשונית חינם בנושא קידום אתרים בגוגל