שיווק באינטרנט בתקופת הקורונה

שיווק באינטרנט בתקופת הקורונה

איך משווקים באינטרנט את העסק שלכם גם בזמן הקורונה.

בתקופה זו כולם חווים מצב קשה שאינו מאפשר מכירה של מוצרי העסק או השירותים שאתם מציעים.

זה נכון שבעלי עסקים נאלצו לבצע כמה שינויים פתאומיים.

אנו, כמו רבים מכם, ביטלנו או דחינו פגישות פנים-אל פנים, אירועים שונים וגיוס לקוחות חדשים לעסק שלנו וכל זאת כדי להציב את בריאותם של לקוחותינו ועובדינו בראש ובראשונה. זו הסיבה שכל החברה שלנו עובדת מהבית מאז אמצע שעבר (חודש מרץ)

ווירוס הקורונה הוא בהחלט היה מהפך, אבל אנחנו נעשה את כל המאמצים לשמור על סדרת עבודה רציפה בקידום ושיווק הלקוחות שלנו באינטרנט וכמובן עזרה ככל שניתן לכם, לגולשים ולבעלי העסקים שנתקלו במצב זה ללא הכנסות.

אנו עומדים כרגע לשירותכם בכל מה שתצטרכו מבחינה דיגיטלית ומציעים תמיכה מלאה של כל שירותי השיווק והסיוע שלנו בקידום וניהול האתר שלכם בתקופת משבר הקורונה.

 

זה הזמן לחסוך זמן וכסף באמצעות פגישות דיגיטליות

טכנולוגיית העבודה מרחוק היא הטכנולוגיה היעילה ביותר בתקופה זו. היא מאפשרת למומחים שלנו לנהל את כל הפגישות באופן וירטואלי באופן מלא ומבוקר הכולל שיתוף מסך, הסבר מפורט ומתן גישה ומידע מלא אודות המצב שלכם ברשת.

במסגרת הפגישה הדיגיטלית ניתן לערוך ניתוחים, סדנאות, מצגות של ביקורות על ביצועים, רעיונות, חשיבה על תוכן חדש והצעות לפורמטים דיגיטלים באמצעות פגישות באינטרנט ושיתוף מסך. זה למעשה מקצר את שרשרת התקשורת, כך שאתה כל הזמן מעודכן ומסוגל לברר את הדבר האחרון מבלי לצאת מהבית.

יתרון נוסף? בעוד שפגישות אישיות בדרך כלל דורשות תכנון ארוך יותר ולעיתים כרוכות בנסיעות עסקיות, ניתן לתאם וליישם פגישות באינטרנט בהתראה קצרה. נהל בצורה נכונה ומתאימה את הזמן שלך, תוך שמירה על אותה רמת שירות וכמובן הוזלת עלויות – אחרי הכל, זמן זה כסף שבתקופה כזו עם הילדים בהחלט משהו הכרחי ולא פשוט.

נגישות לפלטפורמה הדיגיטלית לבעלי עסקים

בטח שאלתם את עצמכם האם לבטל את הפגישות הקרובות? אל תטרחו לעשות זאת. המשמעות של הפתרונות הדיגיטליים הקיימים היום ברשת מאפשרת לכם להסתגל למצב ולהמשיך לקיים את הפגישות הוירטואליות שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר מהבית. פשוט בחרו איך שנוח לכם לדבר ומתי וקבעו פגישת און ליין עסקית ומקצועית ישירות מהמשרד שלכם מבלי בזבוז זמן מיותר בנסיעות. התארגנויות ועוד

שיווק העסק שלכם הוא חשוב היום יותר מאי פעם!
השפעה אחת משמעותית של נגיף הקורונה היא שחברות רבות חוו ירידה משמעותית בהכנסות העסק שלהם. העבודה נהייתה מוגבלת עם לקוחות, מכיוון שאתה לא יכול לגשת לאותם משאבים בהם השתמשת בעבר. עם מגוון רחב של שירותי שיווק מקצועיים.

אנו נמשיך  לעזור ולנהל עבורך את העסק שלך בהצלחה במהלך כל משבר הקורונה ולאחריו.

אנו שמחים לתמוך בך בכל הפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות היום, בניהם:

  • פרסום ממוקד לבעלי עסקים – אנו מגיעים ללקוחות שלך באמצעות קמפיינים חכמים וממוקדים. פשוט לדוג בפינצטה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  • פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות בצורה אורגנית וממומנת – נראה לך כיצד תוכל להתייחס בצורה היעילה ביותר לקבוצת היעד שלך באינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק ועוד.
    באמצעות המדיה חברתית כערוץ מכירות נוסף, איכותי וממוקד שכל האוכלוסייה נמצאת בו כרגע כדי להתעדכן ולהבין מה קורה בארץ ובעולם.
  • אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם– בעזרת האתר והמידע העסקי המתאים במיוחד לצרכים שלך, אנו מבצעים אופטימיזציה לחוויית המשתמש באתר האינטרנט שלך ומבטיחים דחיפה שלו במנועי החיפוש לטווח הארוך והגדלה יחס ההמרה בצורה הטובה והמקיפה ביותר.
  • ניהול וביצוע פעולות לשיווק באינטרנט – הבינו טוב יותר את המשתמשים שלכם עם הגדרת מעקב וביצוע שיווק רימרקטינג לאנשים שהתעניינו בשירותים שלכם או במוצרים שאתם משווקים.
    אנו אוספים נתונים נרחבים וחיוניים על העסק שלכם ועל קהל היעד וכמובן נציג לכם את הנתונים ונשאל את דעתכם כדי להפוך את הפרסום באינטרנט לטוב ומקצועי יותר.
  • קידום אתרים אורגני SEO אנו מפתחים עבורך אסטרטגית שיווקית אורגנית המותאמת אישית לעסק שלך ולצרכים של קהל היעד. האסטרטגיה משולבת מספר נושאים לקידום באתר שלכם ומחוצה לאתר, כדי לשפר את המיקומים שלו בדירוגים בגוגל.
  • שיווק וקידום באינטרנט של תוכן מניע לפעולה– קטעי תוכן יצירתיים כדי לעודד את קהל היעד שלך לצרוך את השירותים או המוצרים שלך: אנו לוקחים אותך מאסטרטגיה שיווקית לדור רעיונות למסע פרסום מלא.

במהלך תוכנית השיווק באינטרנט, אנו נבדוק מספר פרמטרים עיקריים לגבי הלקוחות שלך.

באיזו תדירות הלקוחות שלך מבצעים חיפוש במהלך תקופת הקורונה, ולשם מה הם מחפשים? מהם הצרכים שלכם?
איזה תוכן או מוצרים יותר רלוונטיים למשתמשים כעת?
איזה ערוצי שיווק הם חשובים יותר ונצרכים יותר על ידי קהל היעד שלך?
לא משנה מהם הצרכים השיווקיים שלך אנו מבטיחים לשפר את ביצועי האתר על בסיס תובנות מבוססות מהלקוחות שלך, המתחרים שלך וכמובן מבנה העסק שלך.

אנו עוקבים אחר כל התפתחויות החדשות ומזהים פוטנציאל שיווקי אדיר בתקופה זו לעסק שלך גם במהלך המשבר והכי חשוב לאחריו, הרי הקורונה לא תישאר כאן לנצח.

זה נכון שבתקופה זו כולם נמצאים בחוסר וודאות אדירה ולא יודעים כיצד המצב ישפיע על העסק שלכם או איך הם יתמודדו עם המצב הזה לאחר שהקורונה תעבור מעולם (או שלפחות ניתן יהיה להתמודד איתה בצורה הטובה ביותר).

אנו מבטיחים לפרוס מולכם את כל הצעדים שיש לנקוט בתקופה זו תוך כדי התאמת מלאה של כל אפיקי השיווק באינטרנט המתאים עבורכם.

כי ביחד ננצח את הקורונה וכמובן את המתחרים שלנו שמבולבלים לא פחות מאיתנו!