שיווק במנועי החיפוש

שיווק במנועי החיפוש

שיווק במנועי חיפוש פירושו ביצוע פעולות המשפיעות על האופן בו אתר אינטרנט מדורג בתוצאות של מנועי חיפוש. אין עוררין על חשיבות התוצאות והמיקום שלכם במנוע החיפוש. כמעט 90% ממשתמשי האינטרנט משתמשים במנוע חיפוש כדי לחפש מוצרים או שירותים. בעזרת גוגל למשל, המוצרים והשירותים שלך יהיו גלויים לקבוצת יעד שנבחרה בקפידה, כך שתשיג תנועה איכותית לאתר שלך.

בעיות טכניות באתר האינטרנט יכולות למנוע את השיווק של העסק שלך במנועי החיפוש

למרות שלאתר שלך עשוי להיות תוכן טוב, בעיות טכניות יכולות לפעמים למנוע את נראות התוכן שלך במנוע חיפוש. לאחר שנבצע בדיקות טכניות בסיסיות אנו מבטיחים כי לאתר אין חסמים שימנעו ממנו להתקדם בגוגל. ביקורת באתר מסייעת בזיהוי מצבו הנוכחי של האתר ויעדי הפיתוח המרכזיים מנקודות מבט שונות, בין אם מדובר בגורמים הקשורים לאופטימיזציה למנועי חיפוש, לשימושיות האתר או לטכנולוגיה.

הביקורת שאנו מבצעים באתר כוללת סקירה של הטכנולוגיה, התוכן והקישורים הנמצאים בו תוך כדי המלצות להפניות מחדש ותיעוד כתוב על השינויים הטכניים והמבניים המומלצים.

 

מחקר מילות מפתח בהתאם לסוג העסק ולקהל היעד

מחקר מילות מפתח הינו חיוני במיוחד לאופטימיזציה האתר במנועי חיפוש. זה עוזר בתכנון המבנה והתוכן של האתר ואלה קובעים את היעדים שלך באופטימיזציה למנועי חיפוש. בעזרת מחקר מילות מפתח תוכלו למצוא גם רעיונות למילות מפתח חדשות שתוכלו להשתמש בהן, למשל, ביצירת תוכן לאתר האינטרנט שלכם. מילות מפתח חושפות את המוצרים שהלקוחות שלך.

מחקר מילות מפתח מסייע גם בתכנון ויישום של פרסום מילות מפתח פרודוקטיבי ואיכותי באמצעות גוגל ממומן – כך ניתן למצוא ולמיין מילות מפתח ושילובי מילות מפתח, ולהחיל אותן על פרסום בחיפוש.

מחקר מילות מפתח נערך בעזרת מנועי החיפוש, האתר שלך ואתרי המתחרים שלך, וכן כלים שונים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל. את אותן מילות מפתח אפשר לייצא לטבלה שבה ניתן גם להציג את נפחי חיפוש, מצב תחרותי, והדירוג הנוכחי בתוצאות החיפוש. בנוסף, ניתן להכניס את הממצאים מהניתוח לכלים שיכולים להראות את השינויים בדירוג שלך.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש פירושה פעולות מובנות שהופכות אתר טוב ונגיש יותר למנועי חיפוש ולגולשים – כך שהמשתמשים ימצאו את המידע שהם מחפשים ומנועי חיפוש יבינו מהי מטרת האתר.

המטרה של אופטימיזציה למנועי חיפוש היא להגדיל את כמות התעבורה לאתר באמצעות תוצאות חיפוש טבעיות או אורגניות ממנועי חיפוש .

פרסום בגוגל ממומן כחלק משיווק במנועי החיפוש Google ADS

עבור רבים, Google AdWords היא מערכת שיווק דיגיטלית מוכרת, המשמשת גם לפרסום במילות מפתח במנוע החיפוש של גוגל במקומות הטובים ביותר בראש תוצאות החיפוש.

עם פרסום מילות מפתח תגיעו לאנשים הרלוונטיים והחשובים בזמן הנכון, מכיוון שיש בהם כבר את הצורך לבצע רכישה והם מחפשים מידע אודות אותה הרכישה. כמפרסם, תשלם רק עבור קליקים והתנועה האיכותית שהמודעות מביאות לאתר שלך. ניתן למדוד את תוצאות פרסום מילות המפתח בצורה מדויקת, המאפשרת תקצוב גמיש וידוע מראש, על סמך התוצאות המתקבלות בשטח.

.